Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Emerson έπιασε στα πράσα τον Anef_Oriwn να γράφει με άλλο ψευδώνυμο

Στην φωτογραφία, τα πολλά προσωπεία της Επαγρύπνησης. Ανάλογα με την περίσταση, ο Anef_Oriwn μεταλλάσσεται σε όποιν του ζητήσει το Κόμμα. Αυτά προνοεί το "συμβόλαιο"...

Σε μια συζήτηση στο Χριστόφιας Γοτς ρώτησα τον χρήστη Emerson να μας εξηγήσει πως έπιασε στα πράσα, πριν αρκετό καιρό, το γνωστό επιδοτούμενο πολυbot της Επαγρύπνησης Anef_Oriwn να προσποιείται πως είναι κάποιος χρήστης με το account "Πρωμιθέας". Είχε μάλιστα τσακώσει τότε τον Anef_Oriwn να ...συζητά με τον "Πρωμιθέα" (δηλαδή με τον εαυτό του!!!) στο ίδιο του το μπλογκ!

Ορίστε η ερώτηση μου και η πολύτιμη μαρτυρία του Emerson η οποία δεν έχει διαψευθεί ποτέ:

Φίλε Emerson, αυτές τις μέρες κάνω μια μεγάλη έρευνα για τα επιδοτούμενα bots της Επαγρύπνησης και έτσι μαζεύω πληροφορίες.

Μπορείς να μας ενημερώσεις πως ακριβώς αποκάλυψες πως το πολυbot Anef_Oriwn κρυβόταν πίσω από το bot "Πρωμιθέας".

Είχες μάλιστα τσακώσει τον Anef να ...μιλά με τον εαυτό του!!!
6 Σεπτεμβρίου 2010 5:34 μ.μ.

Ο/Η Emerson είπε...
Πενταρόγιωρκο εγώ απλώς σχολίασα ότι το χιούμορ του Ανεφ (σε ένα σχόλιο του με το οποίο ειρωνευόταν έναν άλλο χρήστη) ήταν επιπέδου νηπιαγωγείου. Ο Άνεφ απάντησε στο σχόλιο μου λέγοντας κατά λέξη

"Emerson
[δαήμονα επί του νηπιαγωγεικού χιούμορ και μάστορα στες υπεκφυγές – το ξανακάμες στη συζήτηση μας για τη Νότιο Αφρική],"

Η συζήτηση για τη Νότιο Αφρική όμως είχε γίνει με τον Πρωμιθέα και όχι με τον Ανεφ. Στη συζήτησή που ακολούθησε ο Ανεφ ποτέ δεν αρνήθηκε ότι αυτός και ο Πρωμιθέας ήταν το ίδιο πρόσωπο.
6 Σεπτεμβρίου 2010 6:07 μ.μ.

Φίλε Emerson, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, θα αναρτήσω το υλικό τώρα στο μπλογκ μου.

Η έρευνα που κάνω έχει να κάνει με τα bots της Επαγρύπνησης, γιατί το ΑΚΕΛ και τα δεξιά κληριδικά τζάκια που το στηρίζουν πλερώνουν αδρά για να φαίνεται πως στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλοί ανθρώποι που στηρίζουν τις απόψεις των γκρίζων λύκων και του Χριστόφια, κάτι που είναι ψέμα βέβαια.

Αποδεικνύοντας πως τα bots είναι πλερωμένα ενεργούμενα του ΑΚΕΛ, θα δώσει και στον υπόλοιπο κόσμο να καταλάβει πως κανείς δεν υποστηρίζει τα όσα φασιστικά πράττει και αποφασίζει ο ΧΡΙΠΡΟΚΑΤ.
8 Σεπτεμβρίου 2010 12:16 π.μ.

10 σχόλια:

  1. Ο Άνεφ Ορίων μέσα στα πλαίσια των δημοκρατικών θεσμών, ηθών και αξιών που διακατέχουν τόσο τον ίδιο όσο και το κοπρομπλοκ που διαχειρίζεται , αποφάσισε να διαλέγει ποιοι και τι σχόλια θα αφήνουν στο μπλοκ του.
    Δηλαδή έδιωξε τους τρεις που του έκαναν την τιμή να γράφουν στον κοπρόλακκο του και έμεινε ΚΟΥΚΟΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πενταρόγιωρκο κοίτα τι έγραψε ο ΚΕΡΑΤΑΣ ΑΝΕΦ
    στο μπλοκ του:Ο/Η Anef_Oriwn είπε...
    Προς Arxiepiskopo-μαϊμού:

    Μαϊμουδένιε Pentaro,
    Τζι’ ΕΓΙΩ είμαι βλαγκάς, τζι’ επειδή μιαν την άλλη είμαι μπροστά που το computer ΔΕΝ έχω κανένα πρόβλημα να διαγράφω [σχεδόν] άμεσα τες μαλακίες που γράφεις. Τες διαγράφω πιο πολύ για να ΣΕ προστατεύσω από τη γελοιοποίηση – όπως ΣΟΥ έχω ήδη πει, έχω μια συμπάθεια προς τους ψυχικά πάσχοντες ...

    Υ.Γ.:
    Τον link που παραπέμπει σε profile του Arxiepiskopoυ-μαϊμού όταν πατήσετε πάνω στ’ ψευδο-όνομα ΤΟΥ, είναι http://www.blogger.com/profile/15567425084724573551
    [αλλά ΔΕΝ τολμά να φτιάξει profile], ενώ το link του αληθινού Arxiepiskopoυ είναι http://www.blogger.com/profile/11242397456352746571
    7/9/10 1:17 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας τέκνα μου.
    Είθε ο Πανάγαθος Θεός να σας ευλογεί.
    Είμαι ο νέος Αρχιεπίσκοπος.
    Ο αρχιεπίσκοπος τέως Αθυρόστομος καθαιρέθηκε και αφορίστηκε στο πυρ το εξώτερον.

    Θα με βρείτε εδώ
    http://www.blogger.com/profile/15567425084724573551

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε φίλε, θα ασχοληθεί ποτέ κανένας, είτε εσύ, είτε το christofias-watch, είτε άλλοι, με τις βεβηλώσεις μνημείων, όπως αυτό του Καραολή;

    Η αστυνομία τί κάνει; Ναι, αυτή που κάνει "επιδρομές" στις 6 το πρωί.

    Τα ΜΜΕ; Τα κόμματα; ΠΟΙΟΣ τα καταδικάζει και ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ τα καταδικάζει;

    ΠΟΙΟΣ τους καλύπτει; ΠΟΙΟΣ τους αππώνει;

    Μα θα λέμε τα αυτονόητα;

    Μου φαίνεται ότι μοναδικός σας στόχος πλέον είναι κάποιος άνευ ορίων.

    Τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

    Εγώ αν ήμουν το ΑΚΕΛ, και να μην ήταν έμμισθος αυτός ο άνευ ορίων, θα του έδινα μισθό για να σας απασχολεί, να έχετε την προσοχή σας αλλού.

    Και εσύ και το christofias-watch.

    Μπαίνω στο christofias-watch και τα 9 στα 10 είναι για κάποιον άνευ. Τί είπε, τί δεν είπε...

    christofias-watch = anef-orion-watch

    Μπαίνω εδώ μέσα και τα 10 στα 10 είναι για κάποιον άνευ ορίων.

    Ρε μα πάτε καλά;

    Σόρρυ δηλαδή.

    Τόσο σημαντικό πρόσωπο και τόσο επηρεάζει την πολιτική σκηνή στην Κύπρο αυτός ο άνθρωπος;

    Έχουν μπει κλέφτες μέσα στο σπίτι που βρίσκονται τα μωρά σας και κοιμούνται και εσείς σκοτώνετε κατσαρίδες στον βόθρο.

    Γαμώ το κέρατο μου γαμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καρτερούμε την νεά ανάρτηση σου για τον Ανεφ. Σαμπώς και καθυστέρησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέως τέκνον μου, ανάμενε ακόμα λίγο και μόνο ανώνυμα θα γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρχιεπίσκοπε υποβιβάστηκες σε Mitropolitis ?
    Άντε , και εις κατώτερα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καρτερούμεν μέρα νύχτα για την επόμενη ανάρτηση με νέες αποκαλύψεις τον σκοτεινό ρόλο του Άνεφ. Για πόσο ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ:Tέκνα εν W.C αγαπητά και πολυφίλητα.Με την ευκαιρία της επισημοποίησης του ουσιαστικού κλεισίματος του μπλογκ με την κατάργηση των αναρτήσεων,ευχαριστώ θερμώς όλους όσοι με βοήθησαν εις το πατριωτικόν μου καθήκον.Ιδιαίτερα ευγνωμονώ τους ΤΣΙΕΛΕΠΟ,ΑΙΑΝΤΑ,ΜΑΤΣΟΥΚΑ,ΠΕΝΤΑΡΟΓΙΩΡΚΟ και JOHN CHARALAMBOUS,χωρίς την βλακεία των οποίων δε θα μπορούσα τόσον ευχερώς να αποδείξω το επίπεδο βόθρου του W.C.Θα εξακολουθήσω να παρακολουθώ το μπλογκ και εις περίπτωσιν επανανοίγματος θα επανέθω.Και κάτι τελευταίο:Ποιος είναι ο arxiepiskopos; Ούτε ο ΑΝΕΦ είμαι ούτε Χρίστο ή Μιχάλη ή Κωστάκη ή ό,τι άλλο η νοσηρή φαντασία των επι-ντρόπων επινοούσε με λένε.Δεν είμαι καν ακελικός και φυσικά την επαγρύπνηση την έχω μόνο ακουστά.Είμαι απλώς άνθρωπος που πολεμώ την ανευθυνότητα του μπλογκ και των ομοφρόνων του ενεύθυνων,που οδηγούν τον τόπο στην οριστική διχοτόμηση.Θεωρώ ότι επετέλεσα στο ακέραιο το καθήκον μου και παραμένω άγρυπνος επί των επάλξεων για να επανέλθω,αν χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Απαγορεύονται τα greeklish, οι ύβρεις, ο λίβελλος και οι απειλές. Αν κάτι θεωρηθεί απειλή ή απόρρητο προσωπικό δεδομένο ή λίβελλος θα διαγράφεται. Κατά τ' άλλα γράφετε ό,τι θέλετε. Ακόμη και τα bots της Επαγρύπνησης μπορούν να αναρτούν αβέρτα (για να δηλώνουν περισσότερη δουλειά και έτσι πλερώνονται περισσότερα!)